fredag 25. februar 2011

Mrs. report :)

God helg alle sammen :) Så kjekt at bloggen har fått en skikkelig "kick-start". Tusen takk for at dere er innom og besøker oss her.


Vi har fått inn nye sko i dag, se så flotte de er. NOODLES er et norsk merke, designet av 2 brødre. Kult, sant! De jeg har på meg koster kr 499,- (snaisen pris forresten :D)
Ellers har jeg på meg jeans fra Tiger, topp fra Line of Oslo, cardigan fra iiS og Norway og et fantastisk skjerf til kun 299,-



NOODLES sko kr 499,-



Lisa i skinnshorts fra JOFAMA, designet av KENZA kr 999,- Topp fra Saint Tropez kr 499,- og samme skjerf som meg kun kr 299,-









Klokke fra TRIWA, armbånd fra LOVE STONES og STYLESNOB



Må bare vise frem den flotte kjolen fra TIGER vi har fått inn... Skinnjakken er KENZA by JOFAMA kr 1999,-



Kjole fra TIGER kr 999,-
(sjekk den ryggen :D)



Armbånd fra STYLESNOB kr 249,- og CECILIE MELLI kr 299,-



Klokke fra TRIWA kr 1799,-

5 kommentarer:

  1. Har du flere skjerf igjen Anne? Legger du av t mg? VIL HA!! <3 Fiiin blogg forresten..

    SvarSlett
  2. Det blå ble dessverre solgt ut 2 timer etter jeg postet innlegget, men jeg har noen få igjen av det brune. Skal jeg legge av? Ringer leverandør på man og bestiller uansett litt mer av disse råtassene av skjerf :D
    PS- tusen takk for at du liker bloggen vår, fredagskvelden ble litt koseligere nå :)

    SvarSlett
  3. har dere vurdert å ta inn Liu-Jo Jeans merket?
    De har masse stilig som jeg tror kan passe inn hos dere Mrs. Capone... sjekk gjerne www.liujo.it

    Hilsen en som ville blitt veldig glad om dere tok inn noe fra dette merket:-)

    SvarSlett
  4. Vi har sett på det :) Vet de har masse fint, skal legge det på minnet til innkjøpet i august :) Kanskje vi klarer å gjøre deg veldig glad :D

    SvarSlett
  5. Fineste butikksjefen jeg har sett på lenge! <3 Kjempe fin blogg, Anne!

    SvarSlett