mandag 18. april 2011

TRESKO - SKOTRE :)))

Pssst - visste du at vi har et skotre i butikken???
Sesongen for kule tresko sandaler er åpnet...
Vi har et tre med Sweedish Hasbeens sko som er klar for å plukkes  :)

Hvem sa at sko ikke vokser på trær...?

Sweedish Hasbeens
Peep toe super high kr 1699,-

Sweedish Hasbeens
Peep toe super high kr 1699,-

Sweedish Hasbeens
Strap toe sky high kr 1799,-

Sweedish Hasbeens
Braided sky high kr 1699,-

Sweedish Hasbeens
Mimmi kr 1899,-



Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Sandnesnorske bloggkart!

2 kommentarer:

  1. Har du Sweedish Hasbeens
    Braided sky high i str. 35, svart? Legger du av et par til meg dersom du har :-)
    Therese

    SvarSlett
  2. Alle starter på str 36, men de er ikke store i str, måtte selv gå opp en str!
    Vi har dessverre ikke sort Braided, men jeg kan sjekke med en butikk i Oslo. Bør kanskje komme innom og prøve str først!? :)

    SvarSlett