torsdag 23. juni 2011

OSLOTUR - business & pleasure

Nettopp kommet hjem fra en kjekk Oslotur.
Hatt ett veldig effektivt døgn :)

Fredrik hos Kaare Lund har nettopp vist
slideshow på ett nytt merke vi har lyst på

Christian på Holzweiler agenturer

Her jenter, ny flott MuuBaa skinnjakke.
Håndplukket av meg direkte fra lager :)
LOVE IT

Remi, ny selger hos Holzweiler

Nyter sol og fjordutsikt på Lysaker brygge

Børre Olsen, som designer de fantastiske smykkene
So B kom selv og leverte smykke til meg.
Jeg er nå den stolte eier av et So B smykke...
LYKKE!

Alltid skjønne Siv Elise, IIS of Norway, joinet oss på fest.

Ferdig "stæsjet"
Kjole og sko fra By Malene Birger
Smykke fra So B by Børre <3

Siv Elise, Heidi (butikksjef KOMA Oslo) og meg

Vi er klar :)
Silje, meg, Siv Elise og Heidi


3 kommentarer:

  1. Så fine;) Det smykket er bare helt RÅTT..bruket det tidligere på et spekk jeg gjorde

    SvarSlett
  2. Kommer skinnjakken i butikken?:) Eventuelt når?

    SvarSlett
  3. Elsker smykket, og ja... det er RÅTT :D

    Jakken er nå kommet til butikk og koster 3499,-

    SvarSlett