søndag 4. september 2011

Ny uke - "ny" blogg :)


Helgen har gått med til å fornye bloggen litt. Fått slengt på en bakgrunnsfarge nå til høsten og 
laget en såkalt "tag-cloud" i 3D. Et hekkans arbeid forresten for sånn IT-kløne som meg.
Men NÅ kan jeg i hvertfall litt mer om HTML koding...

Og så har jeg kost meg litt med ny header. Fant likevel ut at det enkleste VAR det beste,
og beholdt kun logoen vår til header likevel. Resten av "stæsjet" har jeg plassert nederst på bloggen,
og for de av dere som ruller heeelt ned dit ;D så får dere en litt hyggelig takk for besøket illustrasjon.

Da var det endelig mandag igjen, og jeg klør etter å få ut alt det flotte som enda står i esker.
I dag kommer det ut nyheter fra Line of Oslo, iiS Woodling og masse strømpebukser fra Oroblu.


2 kommentarer:

  1. stilig "makeover" :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) så kjekt å starte dagen med positiv feedback. Ha en super-duper dag :D

    SvarSlett