mandag 31. oktober 2011

♥ ♥ ♥ Salig mix ♥ ♥ ♥

Oh yes - alltid godt med nytraktet kaffe :)))
Merker på meg selv når det "plutselig" blir mandag igjen,
at da er det godt å ha en god base-garderobe.
Ting og tang skal skje litt fort om morgenene...


En "plain" jeans bør et hvert skap inneholde, jeg sverger til TIGER, Kelly highwaist kr 1099,-
Singletter har jeg i de fleste farger, men en hvit passer til det aller meste,
samt at det tilfører antrekket et lyst og delikat preg, By Malene Birger kr 399,-
Hadde ikke klart meg uten en blazer.
Gjengangeren min er fra HOPE kr 2599,- ...og den funker til ALT :D
Skjerfet er i ren ull fra By Malene Birger kr 799,-
...og ikke minst skolettene fra Gardenia kr 1599,- (flittig brukt)


Cardigan jakkene fra By Ti-Mo er vel noen av de som holder seg aller best!
Og de fins i de flotteste duse base-farger så vel som hvit og sort, kr 849,-
(har også inne de med rund hals)

Det beste av alt - alle disse tingene er helt supre å mixe og match med andre typer antrekk :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar