torsdag 29. mars 2012

Mrs. Report - dressed up by 2nd Day

2nd Day har seilt inn som en av våre favoritter.
Her med sin andre kolleksjon, fester de virkelig grepet :)
Vår betyr selskap, bryllup, konfirmasjon, 17. mai... and so on! 
Fremover skal vi vise frem de lekre kjolene vi har å by på.


2ND DAY
Raffinert, frekk & sofistikert... 2nd Day på sitt beste :)
Kjole kr 1499,-







All's well that ends well :)
Nyyydelig rygg!



Kjolen i silke er noe av det vakreste LOVE it!
(Bare litt synd at jeg, med mine 160 cm føler jeg gjør den litt urett,
 men jeg har en liten skredderplan :D )



...heldigvis følger det belte med en kan bruke om en vil :)))
NU fikk kjolen passende lengde til meg + midje



Sukk... definitivt på min cravings-liste ;)
kr 2399,-



Her er en annen kjekk sak som kan brukes litt forskjellig.
Klassisk kjole, som lang topp over f.eks skinnbukser,
med tette strømpebukser + skinnjakke + boots eller sleng over en bikini :)
Kjole kr 1499,- underkjole fra Malene Birger kr 499,-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar