tirsdag 31. juli 2012

TIGER - høstinspirasjon

Høstens Tiger jeans er på full fart inn dørene.
Her er det slim legs som gjelder både i lavt og høyt liv.
...og jenter - dagens gladnyhet :)
Den sorte coatede slender jeansen vi ikke kunne få nok av forrige sesong,
blir satt i produksjon igjen, og kommer straks inn dørene.

Et lite inspirasjonsdryss fra TIGER ;) Her er det bare å glede seg...


Her er den utrolig rå Tiger jeansen...
Sort coated - perfekt sammen med den grove strikken
så vel som den fine toppen til party!


Fall pullover - i butikk nå! Deilig stor og lang hals.
Draperes ned eller trekk den over hodet :)



Tiger jeans - Den udødelige Slender modellen kommer inn i flere vasker.
Fås også inn med høyt liv - Kelly modell - i flere vasker.



...og hva jeg gleder meg mest til? 
Fuskepels jakken skal få holde meg varm til
mange forskjellige anledninger denne høst og vinteren :D
LOVE IT

5 kommentarer:

  1. Å, så mye fint! Den grå genseren var nydelig! :-) Hvor mye koster den?

    SvarSlett
  2. Eg vil gjerne ha den grå genseren, legger du av en i str. S, og selvfølgelig svart tiger jeans i str. 27. Klem klem Therese

    SvarSlett
  3. Trenger ikke å legge av allikevel, ringte inn og Ingrid sa at dere var utsolgt for xs

    SvarSlett
    Svar
    1. Det har jeg òg :) Hun bestiller nye i morgen. Hvis vi får tak i, skal jeg legge av? :)

      Slett