torsdag 9. august 2012

Ciatè - nailcandy

ENDELIG :)
Etter lang tid leting i neglelakkjungelen, har jeg funnet frem til Ciatè.
Har du lyst på de kuleste neglene denne høsten? JAAAA ;D


 
Ciaté, grunnlagt i 2002 av kjendis negle tekniker, Charlotte Knight,
er kalt bransjens mest elegante og unike hånd, negl og fotpleie merkevare.
Hennes lidenskap er å lage førsteklasses kvalitet og spennende produkter
for å møte behovene til både kunder og profesjonelle negle teknikere.

Ciatè er ekspert på å levere fersk, fartsfylt mote og total satsing på innovasjon og kvalitet.
Originale ideer og ingredienser - en virkelig fantastisk negle opplevelse.

Ciaté er valgt merkevare for catwalken for verdens mest kjente designere:
Alexander McQueen, Stella McCartney og Gucci for å nevne noen.

Gjør som stjernedesignerene - kle neglene dine i Ciatè ;)

 











Bildene over viser en veldig liten del av hva Ciatè har å tilby.
Jeg storgleder meg til å se den nyeste kolleksjonen.
Hva er din drømmefarge til neglene dine denne høsten?
Kommer i butikk om ca 1 mnd. L O V E :)

I mellomtiden sjekk gjerne ut Ciatès hjemmeside





1 kommentar:

  1. Jeg ønsker meg burgunder, okergule eller mørk blå negler i høst :)

    SvarSlett