tirsdag 18. juni 2013

Cecilie Melli - summercandy


Cecilie Melli skal om få strakser fylle opp sølvfatet vårt igjen.
Her er det et par "gamle" godbiter, men også lekre & lyse sommrnyheter.
Her er hva dere kan glede dere til


Gatsby Clutch kr 699,-


Elegant armbånd kr 349,-

Elegant armbånd kr 349,-

Elegant armbånd kr 349,-

Elegant armbånd kr 349,-


Snowball rose gold ørepynt kr 499,-

Snowball clear ørepynt kr 349,-


Snowball hematitt ørepynt kr 299,-


Cecilie clear silver ørepynt kr 249,-


Caroline pearl clear silver ørepynt kr 249,-


Square pink gold ørepynt kr 199,-


Square clear silver ørepynt kr 199,-


Tone clear silver ørepynt kr 249,-


Tone clear gold ørepynt kr 249,-


Knøttsmå clear silver ørepynt kr 149,-


Knøttsmå pink opal silver ørepynt kr 149,-


Mini Chrysantemum ørepynt kr 199,- 


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en fantastisk fest igår! :) Skikkelig god stemning og en masse flotte folk :) Jeg har nettop flyttet til Stavanger fra Oslo og jeg må si at nivået på outfitsene her er noe heeeeelt annet. Here people got style and pride! :) Skal blogge om partyet etterpå, må bare pleie bakfylla litt her nå. Haha. - Christine

    PS. Digg på Cecilie Melli. Jeg har flere av hennes vesker og øredobber :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihihi ;D tror det er flere med oss som har litt pleie på gang i dag :) Tusen takk for fin tilbakemelding! Og veldig kjekt du likte festen & stilen til gjestene våre.
      Send meg gjerne linken til bloggen din, gleder meg :)

      Ha en nydelig dag
      Mvh Anne

      Slett